HELGEN

Har varit ledig hela helgen & måste få säga att det känns underbart! Slutade ifs 19 i fredags men det är bästa dagarna för mig när jag har sånna pass Blev tjejkväll dirr efter & det var mysigt. Idol-final blandat med andra program, tjejsnack & godis.. & igår efter jag hade vaknat mötte jag upp mami & köpte lite julklappar, sen åkte jag tillbaka till lägenheten & fixade mig & sen kom loffs & folk hit.. Sen var det utgång, hade sjukt kul! Idag var det mysdag med mig själv & uppvaknande från gårdagen, det är först nu jag känner mig pigg, hehe..

& imorgon väntar jobb, vill verkligen inte! Vill kunna gå till jobbet & se framemot det & hela dagen, men nää.. Tyvärr är det inte så längre, glöden är verkligen borta & jag är död inuti. Min hjärna stänger av på jobbet, lär mig inget mer & är konstant uttråkad :z

Hursom, nu ska jag kolla lite simpsons & äta glass

Kommentarer
Anonym

write sth:P

2010-12-23 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback