LEDIG TORSDAG

Nu skulle jag egentligen ha varit på väg mot Linda & få gjort mina naglar, som förövrigt ser förskräckliga ut, men fick sms av henne imorse att det hade varit dödsfall i familjen så hon ville bara vara hemma. Såklart! Pratade med henne för en stund sen & bokade ny tid tills nästa vecka, bad henne bara ta det lugnt idag & ta hand om sig själv & sina nära & kära!

Så idag är jag helt ledig med andra ord, kommer bara sitta hemma för det är det jag har längtat efter länge nu, bara andas & ha egen-tid, göra vad jag vill.

Pratade btw med Emma igår i kanske 4 & ½ timme!! Så kan det gå när man inte har pratat på en månad.. Vi hade mer & säga självklart men hon var tvungen att sova.. Skönt att ha henne hemma

Nu ska jag kolla lite simpsons & äta frukost

Kommentarer
Emma

<3

2010-12-10 @ 18:50:40
URL:
http://supergirlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0