SJUK

Har gått & blivit sjuk så är hemma dag två från jobbet idag :z Skulle egentligen ha varit dag 3 det här men jag jobbade 11,30-22 i tisdags - starke man är jag! Iaf så är min röst inte passande för att stå i kassa hela dagen så ringde till chefen, tror han hörde rätt väl själv. Eller nja, så mycket fick jag inte fram men ändå.

Lite surt dock för idag har jag en nageltid som jag verkligen behöver gå till! Men jag vägrar ge mig ut i -10 kylan när jag är såhär sjuk plus att jag & Linda gärna sitter & babblar men det kommer ju inte gå nu. Egentligen är jag även ledig imorgon så tänkte byta tiden tills imorgon men nä, behöver vara ledig på lördag från jobbet så får jobba imorgon. Helt sjukt det här! Jaja, får väl sätta plåster på nagelfan så den håller en vecka till :z

Nu ska jag trösta mig själv med lite bloggar, spel & kolla efter ett wii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0