DATASNILLE

Installerade precis nya msn, eller ja. Beta-versionen iaf.. Har bara hört klagomål om den men jag tycker den ser rätt bra ut. Dock hade jag lite problem med en funktion men jaja, tror det löste sig. & tack vare den så fick jag inse hur jävla länge jag har skjutit upp att städa i min dator. Jag som annars brukar vara duktig på det. Så ska sätta mig imorgon & rensa igenom hela burken! Den blir bara segare & segare för varje dag annars så verkligen hög tid att göra det nu!

Annars så är det inte mycket som händer. Ska sova nu, jobb imorgon. & på måndag ska jag köpa färg för nu jäklar ska det målas. Har velat göra om mitt rum hur länge som helst men har helt enkelt inte pallat. Men det tar vi då  Natti nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0