IN THE MIDDLE OF THE NIGHT

Här sitter jag & bloggar mitt i natten som vanligt  Nää, tänkte faktiskt krypa ner snart i sängen med nya fetaste mobilen ever & kolla lite avsnitt på svtplay & lite radio egoina. & som vanligt så är jag full av spring i benen & kli i fingrarna om nätterna.. Blir galen snart! Problemet är att när jag väl är ledig ligger jag som en klubbad säl i soffan hela dagen (vilket jag ifs är värd) men jag får ju aldrig ut någonting av mina idéer då.. I-landsproblem

Iaf, blir sinnes nyfiken på presenten som snart ligger & väntar på mig från bby. Tycker det är skitjobbigt att inte veta exakt! Har fått ledtrådar, eller okej. Jag vet vad det är men jag vill veta mer, typ se bild eller något hehe

Nä. Nu slog klockan prick & bums i sängen. Jobb 11,30-22 två dagar nu sen HELG & två fester!



Kommentarer
PinkNation

SV; I promise!

Ohw älskar hennes skor på bilden. :)

2010-11-25 @ 07:34:31
URL:
http://pinknation.se
E

Vada skickar han preesenter och grejer? Okej, det later som en bra man trots allt. Alskling, du ar bara vard det basta. LOVE YOU.

Förlat jag ar lite full... E

2010-11-27 @ 02:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback