LOUD

Sitter & lyssnar på Rihannas nya album, det funkar ju men har nog ingen riktig favorit.. Hon är lite upp & ner för mig, gillar henne fast ändå inte typ.

Håller även på att ladda ner alla Harry Potter filmerna  Ska se dom igen innan jag ser den nya så man friskar upp minnet lite, är riktigt dålig på att hålla koll på vad som händer i vilka filmer när det är uppföljare & så..

Har sovit mer eller mindre hela dagen, exakt vad jag behövde! Somnade vid 3 inatt, ändå inte så sent & vaknade efter 11 av min inbyggda simpsons väckarklocka. Varje vardag 11,20 på 6an är det simpsons så om jag är ledig & sover då så vaknar jag alltid då, haha! & sen såg jag jon & kate + 8 & sen sov jag lite till, tills efter 3 typ

& nu är det bara att fortsätta i samma tema som dagen - slappning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0