NO, THAT IS NOT CUTE

Hej & hå.. Ledig fredagskväll & ledig hela helgen också, underbart! Har haft mitt lilla fredagsmys med chips, godis & cola. Men ska självklart fortsätta  Inte ofta jag får tidiga hemmakvällar så passar på idag..

Imorgon är det party hos m som gäller! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig men kommer nog på något. På dagen så blir det bara systemet, en sväng förbi jobbet & hämta ut something very sweet of mine

Tänkte köra några avsnitt av kardashians, mer gott & äta, fixa med min scrapbooking (om det är så det nu än heter?) ikväll och faktiskt unna mig att stanna uppe lite längre.

Funderar på en LITEN shoppingrunda imorgon. Eller nja, kalla det mer spana-in-om-grejer-har-landat-i-butik-än  Har på något vänster sån stooor craving för pyssla med saker eller liknande. Har precis gjort om rummet ju & alla mina kläder är fixade till tiptop (måste bara köpa extra galgar som vanligt!) & jag håller på med min scrapbook. Vafan finns det mer jag kan göra!? Pyssla med mig själv typ.. Får göra det imorgon ifs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0