CRAVINGS

SJUKT sugen på ny mobil! Vet inte varför egentligen, min funkar ju & den är helt okej. Men vill bara ha något nytt i guess

& så har jag tonvis med saker jag vill spana in på stan! Foundation, mascara, volympuder, söta toppar osv.. & När ska jag göra det? Jobbar ju hela denna veckan + helgen!

Dessutom utöver detta som jag vill lägga pengar på så vill jag även köpa onepiece & två resor - en till Turkiet & en till London med mami efter hennes födelsedag. Vill verkligen tillbaka till London igen! Finns så mycket kvar att se där & jag vill visa henne också. & även shoppingen  Känner att jag nog måste prioritera lite & kaaanske öppna min lönespec. som ligger & väntar på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0