LITE BABBEL

Kollade precis på ung & bortskämd, ganska roligt faktiskt. Vet redan vem som vinner men ändå.. Hon Olga Isabelle kommer ju från göteborg, eller nja. Snarare Partille men ändå, har sett henne ett par gånger. Dock tycker jag det skitkonstigt att hon är med här för hon la upp värsta vloggen för längesen där hon säger att så som hon beter sig på bloggen inte alls är så hon är. Vet inte? Aja, nothing important, bara lite babbel

Vi har hållt på att måla om mitt rum idag, eller ja. Vi har precis börjat.. Målat kanter & sånt. Fast min mamma gick iväg för ett tag sen & sen när jag gick och kollade så fortsatte hon måla. Så söt!  Har två kassa före-kort & ska definitivt ta efter-kort & sen lägga upp här! Dock måste jag till ikea så innan vettefan om jag ska göra det imorgon eller nästa lediga dag. Får se..

Nu ska jag prata vidare med turken & kika på svenska hollywoodfruar. PUSS!


Kommentarer
Anonym

Det är bra att IKEA finns. =)

2010-11-08 @ 23:21:14
URL:
http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0