IDOL MITT I NATTEN

Kollar som vanligt på idol mitt i natten. Är ledig imorgon igen så varför inte passa på hehe.. Även om jag ska upp tidigt imorgon & dra till stan & fixa naglarna så vill jag ju gärna vara uppe!

Måste erkänna att det är lite segt att kolla igenom varenda sång men vafan, man vill ju kunna ha en egen åsikt & inte bara höra vad andra tycker. Tror det blir mer nice program sen när man ser det en gång i veckan, det räcker liksom hehe

Ska fortsätta kolla vidare nu & sen ska jag spela lite hoho.. Sen blir det nog faktiskt sova, natti puss

Kommentarer
Lina

Nej, svarta är hetast! :D men de finns riktigt fina bruna också. men jag tror jag klär bäst i svart :p

2010-10-05 @ 08:06:18
URL:
http://millblomskan.blogg.se/
♡ p i n k n a t i o n

Sv; Haha ja fatta paniken! :p Och inte veta vad felet var och att inte kunna göra något på flera timmar :p

2010-10-05 @ 20:21:45
URL:
http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0