SÖNDAGSNATT

Är helt slut i kroppen  Var ju utgång igår & försökte ta några hyfsade bilder på mitt smink/outfit.. Stod i fel ljus tror jag & allt blev fuckat så skit i det. Utgången blev dock inte riktigt som jag hade tänkt mig, hade kul ändå men jaja! Kom in på 25års gräns när lilla jag egentligen är 20  Var hemma vid 3 men istället för att lägga mig sätter jag mig självklart framför skype med min bby! Pratade väl till 5 i think.. Kändes idag kan jag ju säga - har bara legat i soffan hela dagen..

Imorgon är det jobb 11,30-22. Har noll lust. Vill bara sitta hemma, shoppa & få vänta tills jag kan få åka iväg.. Hoppas nu att det lyckas bli av om lite mer än en månad. Kan självklart åka senare också men det hade varit underbart att passa på när bby är ledig.

Ska fortsätta kolla på bbt nu & sen kaaanske sova..


Kommentarer
Linn

Sv; Nej tyvärr finns de inte någon annanstans ;/ 0,5ml i överläpp & 0,2 i underläpp :) Dvs inte mycket alls :) 1ml är "vanligast." :)

2010-10-05 @ 01:12:55
URL:
http://linnlowes.com
Linn

... restylane perlane :)

2010-10-05 @ 01:13:13
URL:
http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0