AWESOME DAY

Har haft mysdag idag. Okej visst, jag var sönderstressad imorse för vaknade 09,33 & det var den tiden jag skulle ta bussen till stan för att fixa naglarna. Kom typ 20 minuter försent men det var nog lugnt ändå. Blev heeelt underbara naglar! Rosa fadeade & svarta zebra ränder ovanpå  Vi tog kort så tänkte lägga upp de senaste jag har haft. Dum som jag är har jag inte fotat alla jag har haft under ett år, men det är nu på senare tid jag har börjat ha mer "speciella" naglar ändå så det gör väl inget.. Aja, gör det när jag har alla kort klara

Sen gick jag iaf på stan med emma & köpte en skitsöt tröja jag tänkte ha som sovtröja & sen en kjol & ha under linnen så man inte visar hela röven med leggings som jag alltid har, hehe.. Åt på donkan som lunch & ett par timmar efter det tog jag en latte med vaniljsmak (såklart!) & hon en chailatte & satt & snackade skit - awesome!

& nu ikväll har jag självklart kollat på desperate, vad annars? Snart är det dags för sängen iaf. Vill verkligen inte! Har stor ångest inför imorgon. Vill inte längre!!

Aja hörs


Kommentarer
Linn

Sv; Man tar 2piller/dag ist för 4 :)

2010-10-17 @ 17:42:05
URL:
http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0