FRESH START

Ny blogg nu.. Kom aldrig igång med en nystart på min förra. För mycket groll som har legat där så känns inte riktigt alls som att börja om, hehe. Får se hur länge denna håller bara :)

Ledig idag för tredje gången denna veckan.. Hade två ordinarie lediga dagar men sen så ville Preet byta så då var jag tvungen att få en till ledig dag hehe.. Inte mig emot ;) Fast nästa är ju fullproppad..

Hade tänkt & övningsköra idag men får se om jag orkar, ska ju ändå göra det imorgon & har redan gjort det massa denna veckan.. Har ju lust att bara sitta hemma & vila men å andra sidan så är det bra med träning & dessutom måste jag ner & hämta en grej på jobbet. Vi får se helt enkelt :)

Hörs senare peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0