KUNGARNA AV TYLÖ

Har precis sett det första avsnittet av Kungarna av Tylösand.. Trodde det skulle vara värre än vad det faktiskt var, tyckte iaf att det var helt okej. Kan inte påstå att jag hade så höga förväntningar men underhållning är det iaf hehe

Annars då..? Utekvällen igår var helt okej, kul att umgås med gänget igen men stället vi var på är inte riktigt min smak & nästa helg ska vi iaf köra hårt på my kind of place & då vill jag lova att det blir pardey!

& idag var det jobb 12-22. GALET mycket folk! Visst det var löning nyss men hallå.. Vad hände med lugna söndagen som jag alltid jobbar på..? Sålde runt 7000 över budget med en man kort.. Det gick bra iaf & blev klar med stängningen i vanlig tid. Skönt det för hade inte orkat stanna över en minut extra!

Nu ska jag läsa lite bloggar, ta reda på vad som hände under bloggawards & sen sova. Bilkörning imorgon kl 10 & sen jobb 12-22 igen. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0