2011

Första inlägget 2011 nu då

Nyår.. Mötte upp bästaste Emma i stan & handlade lite smått & gott  & sen åkte vi hem till mig. Åt mat, fixade oss & så var det iväg till Partille där festen skulle vara. Var rätt bra fest, det var lite allt möjligt där
& igår så när jag var på väg hem var det enda jag ville göra var att sova. Men kom hem till ett dukat bord & snart kom brorsan & hans fru (känns ovant att säga/skriva det!) och åt middag och myste här hela kvällen..

Och idag var det jobb, öppnade köket & det var nice. Hatar att stå i kassa! & min chef sa klockrenaste saken idag. Han vet inte att det förmodligen är på väg att bli verklighet :z Stackarn...

Vad annaaaars? Vill bara vara ledig hela dagarna & softa rundor. Men det är inte långt kvar nu tills jag får vara ledig! Har bara 8 jobbdagar kvar, wie!

Börjar bli helt sjukt trött så snart är det nog dags för någon serie & sängen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0