MOTION

& så var man nyduschad & fräsh, var trist att göra det själv bara hehe... Var ute förut med alex & rätt som det var så tänkte jag: nej nu fan ska jag springa lite. Har egentligen velat göra det i flera månader & även köpa gymkort.. Men självklart eftersom det är mig vi pratar om så har inget av det blivit gjort. Först nu då, ska börja jogga lite varje gång jag är ute med hunden & bara få in vanan typ. Sen kommer jag köra på längre & längre distanser. Hatade att springa i skolan men då låg ju mina tankar på annat än motion & dessutom klarar jag inte av när det gäller tider.. & jag vill gärna få upp mitt flås innan åre, brädan tar ju fan död på en men jag blir ALLTID mer motiverad till att fortsätta motionera efter jag har åkt bräda så jag vet att detta inte bara kommer vara i typ 2 veckor! Taggad till tusen!!

Jag har gjort kaoz med mitt rum. Väskor & påsar överallt! Dock har jag faktiskt lagt all min smutstvätt i korgen men resten bara ligger & skräpar löst överallt eller fortfarande i resväskan haha!

Aja, nu ska jag chilla en sådär 30 min tills jag ska ringa & väcka hjärtat..

Hade GÄRNA sprungit här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0